Çoxları “Mişlen Restoranı” ifadəsini prestijli müəssisələrlə əlaqələndirir, bu cür restoranlaradaxil olmaq isə böyük bir şərəf sayılır. Lakin bəzi insanlar Mişleni, ən böyük şin istehsalçısışirkəti ilə əlaqələndirirlər. Bəs bilirdinizmi ki, hər iki istehsal sahəsi eyni şirkətə məxsusdur? Buməqalədə qısa şəkildə şin istehsalı ilə məşğul olan şirkətin necə dünyanın ən nüfuzlu restoranreytinqini yaratdığını izah edəcəyik.
“Mişlen” şirkəti 19-cu əsrin sonunda Fransada Andre və Eduard Mişlen qardaşları tərəfindənqurulub. Qardaşlar şin istehsalında pioner olmuşdular, lakin başlanğıcda bizneslərini inkişafetdirməkdə çətinliklərlə üzləşdilər. Səyahət mədəniyyəti hələ yaranmaqda idi və avtomobillərəböyük tələbat yox idi. Buna görə də yeni növ nəqliyyat vasitəsi üçün şin istehsalı şirkətə böyükgəlir gətirmirdi. Avtomobillərə və səyahətlərə (şinlərin tez-tez dəyişdirilməsinə) marağı artırmaqüçün qardaşlar zəka tələb edən bir marketinq addımı atdılar – səyahətçilər üçün bələdçikitabçasını yaratmağı düşündülər.
1900-cü ildə ilk “Mişlen Bələdçisi” nəşr olundu. Bu bələdçi başlanğıcda pulsuz idi və avtomobilsahibləri üçün faydalı məlumatlar təqdim edirdi: yanacaq doldurmaq üçün stansiyaları, avtomobil servis mərkəzləri, mehmanxanalar və əlbəttə ki, restoranları. Zamanla bələdçi dahaçox gastronomik kəşflərə fokuslanmağa başladı və bu, cəmiyyəti xüsusilə cəlb etdi. Bugün“Mişlen” restoranları ilə tanış olmaq çox asandır, çünki bütün dünya üzrə restoranları göstərənonlayn bələdçi mövcuddur.
“Mişlen Bələdçisinə” necə düşmək olar?
Restoranlar ciddi və anonim yoxlamadan keçir. Real gastronomiya peşəkarları olan “Mişlen” müfəttişləri adi müştərilər kimi müəyyən restoranları ziyarət edir və həm müəssisə, həm dəmətbəx haqqında öz rəyini formalaşdırırlar. Restoranlar aşağıdakı əsas meyarlara əsasənqiymətləndirilir: inqrediyentlərin keyfiyyəti, aşpazın ustalığı, fərdilik, sabitlik və qiymət-keyfiyyət nisbəti. Yuxarıda qeyd olunan bütün meyarlara uyğun olan restoran “Mişlen QırmızıBələdçisi”nə daxil ola bilər və hətta bütün aşpazların arzuladığı ulduzları qazana bilər.
“Mişlen” ulduzları
1926-cı ildə “Mişlen” şirkəti ilk dəfə olaraq restoranlara möhtəşəm mətbəxə görə ulduzlarverməyə başladı. Başlanğıcda yalnız bir ulduz verilirdi amma sonradan qiymətləndirmə sistemiüçulduzlu oldu. Hər bir ulduzun öz mənası var:
* Bir ulduz – restoran öz kateqoriyasında yaxşı səviyyədədir.
* İki ulduz – yeməkləri o qədər ləzzizdir ki, bu restoranı ziyarət etmək üçün yolundan dönməyədəyər.
* Üç ulduz – gastronomik şedevrdir, hansı ki, yalnız buna görə ayrıca səyahət etmək olar.
“Mişlen” ulduzu gastronomiya dünyasında ən yüksək tanınma nişanı halına gəldi və bu, restoranların və aşpazların həyatını bütün dünyada dəyişdi.
Digər restoran reytinqləri
Şübhəsiz ki, “Mişlenin Qırmızı Bələdçisi” yüksək mətbəx restoranlarının dünyasına daxil olmaqüçün yeganə rəhbər deyil. Diqqət yetirilməli olan digər bir bələdçi isə “Gault & Millau” (Go Miyo) – başqa bir fransız restoran bələdçisidir. Hansı ki, restoranları, daha doğrusu, onlarınmətbəxini 20 ballıq şkala ilə qiymətləndirir. Lakin bu mövzunu biz bloqumuzda bir az sonraətraflı şəkildə müzakirə edəcəyik, amma indiki halda Mişlen bələdçisinə fokuslanmaq istəyirik.
“SAVALAN” və “Mişlen”?
Əlbəttə, elit restoran reytinqlərini müzakirə etməyə başlamağımız təsadüfi deyil — “SAVALAN” brendinin məhsulları dünyadakı çoxsaylı “Mişlen” restoranlarında qürurla təqdim olunur — bələdçilərdə sadəcə adı çəkilənlərdən tutmuş, 3 Mişlen ulduzuna sahib restoranlara qədər!
Restoran siyahısı olduqca genişdir və hər birinə xüsusi diqqət yetirmək istəyirik, buna görə də“Mişlen” bələdçisinə daxil olan və “SAVALAN” məhsulları təqdim olunan restoranlara həsrolunmuş məqalələr seriyasını başlamağa qərar verdik. Biz öz növbəmizdə bu restoranlarınatmosferini mümkün qədər çatdırmağa çalışacağıq ki, auditoriyamıza “SAVALAN”şərabı iləyanaşı, original və zərif yeməkləri dadmaq üçün ideal yerlər haqqında da təsəvvür yarada bilək.
Hörmətlə,
Fuad Seyidəliyev və Arif Rəhimov
SAVALAN–ASPI Şərabçılıq zavodunun qurucuları və ortaqları